Thursday, March 10, 2011

BUAT DUIT DENGAN CHURPCHURP TERNYATA BERHASIL

Minggu lepas aku ada buat entry ringkas pasal cara buat duit dengan churpchurp, korang boleh rujuk [disini]. Tadi aku baru je login akaun churpchurp ni dan aku tengok pendapatan aku boleh dikatakan memberangsangkan ler jugak walaupun baru sebulan aku join. 

So, aku just nak share je dengan korang yang join churpchurp ni sangat berbaloi sedangkan kita tak perlu modal atau produk pun just korang promosikan link iklan sahaja. Bagi pendapat aku, cara yang paling berkesan ialah promosikan link unik (iklan) di FACEBOOK jer dan tak perlu ada blog. Lagi rajin kita promosi link iklan lagi banyak duit kita dapat. 


Bila orang yang klik iklan kita, orang tersebut akan di bawa ke web iklan itu dan kita akan dibayar sehingga RM0.20 - 0.40. Korang boleh bayangkan, Kalau 10 orang klik dapat RM2.00, kalau 50 orang klik dapat RM10.00, dan kalau 100 orang klik dapat RM20.00 dan seterusnya tertakluk kepada terma dan syarat. 


Kat sini aku share dengan korang bukti pendapatan yang aku dapat buat masa ni. Setakat ni baru dapat RM197.40, walaupun tak banyak tapi ok la, lepas jugak ler untuk bayar bayar bill telefon dan bayar bill streamyx.



Kesimpulannya, memang berbaloi aku join churpchurp ni. sambil online sambil buat duit beb. Aku just nak kongsi maklumat ni kepada pembaca setia blog aku sebagai tanda perhargaan dan aku harap dapat kongsi benda yang bermanfaat ni bersama-sama. So kepada yang berminat umtuk buat duit korang boleh daftar akaun [churpchurp] sekarang.


nota:
Korang kan ramai kawan kat Facebook...
setakat dapat RM20-Rm30 aku rasa tak susah...
korang boleh buat duit pki Facebook je dan tak perlu ada blog!
fikir2kan dan selamat beramal...klik share utk kongsi pada kawan2..

0 comments: