Friday, February 11, 2011

FACEBOOK SERVER


Zaman dah berubah, dunia dah maju. Itu la hakikatnya yang dihadapi dunia sekarang. Ada orang cakap sekarang zaman internet, sekarang zaman blog, bagi aku sekarang zaman FACEBOOK. Aku percaya semua orang mesti ada akaun FB sama ada dikalangan kanak2, remaja, org tua, golongan profesional dan berbagai lagi. Ye r adik aku pun start buat akaun FB masa dia darjah 6 sedangkan aku start buat akuan friendster (dah lama tak login sbb friendster mmg hampeh hehe...) masa umur 23 hahaha...


Tak semua orang adalah bloggers tapi kebanyakkan orang adalah facebookers. Aku rasa ramai yang setuju dengan pendapat+an aku yang tak seberapa ni...ekekeke. Tapi ada korang terpikir tak camna sistem server untuk FB ni? Sedangkan server pusat ict UTHM (tempat aku study dulu) pun besar jugak la pastu boleh beku kalau duduk dalam tu lama2. Kagum plak aku tengok sistem server FB ni yang mana untuk menghubungkan lebih dari separuh billion pengguna FB di seluruh dunia.










nota:
masih ada lagi ke yg menggunakan friendster...kah kah kah...
semua dah jd facebookers sekarang...



0 comments: