Wednesday, February 9, 2011

Transformers 3 - Dark of the Moon





Mesti ramai yg dah tengok trailer utk filem Transformers 3 kn? rasa suspen je tgk trailer ni time adegan angkasawan tu jumpa robot kat bulan. Untuk pengetahuan semua kedua2 sekuel filem transformers sebelum ni, bila hari pertama kuar wayang je gua takkan buang masa buat benda yg tak berfaedah. Tanpa banyak bicara gua terus ajak awek layan movie ni sbb awek gua pun minat citer transformers ni (tu pun gua yang paksa dia suruh teman) hehe.. Kalau nk ajak member mcm2 alasan diorg bagi, tgk ujung minggu la,layan  midnite la & mcm2 lagi. 


Semalam aku baru terlayan trailer baru filem Transformers ni. Perrrghhh...teruja dowh!! korg blh cuci mata layan video kat bawah ni..




nota:
two thumbs up for Michael Bay...!!
gua mmg syok layan filem2 lu selama ni...



0 comments: